Klubben » Nyheter » Aktiviteter uke 31

Aktiviteter uke 31

08.08.2010

Ferien går mot slutten og aktiviteten på sykkelfronten tar seg dermed fort opp:-)

Fellestreninger uke31:

Mandag 2.august: er det første fellestrening etter ferien. Avreise MX Sport klokka 18.00. Turen går til Børsa, og vi ønsker gamle og nye medlemmer velkommen. Turen går rolig begge veier, 5minutt stopp i Børsa. Viktig trening for å samle nye mosjonister. Dette er sosialt:-) Men, DU må også komme.

Torsdag 5.august: Ny fellestrening med avreise klokka 18.00 fra MX Sport. Samme tur som mandag.

Søndag 8.august: Rolig langtur rundt Meldal. Avreise MX Sport klokka 10.00. Turen går oppover Lien-Svorkmo-Storås-Meldal-Svorkmo og nedover igjen. Litt spræll opp Begslia, ellers pent tempo:-)

Ritt i uke 31:

Tønsberg 4-Dagers, torsdag til søndag: Ungdommen drar sørover på matching denne helga. Bakkeritt, temporitt og 2 fellesstarter skal gjennomføres. Rittets hjemmeside kan du finne her. Startider ser du her. Startlister 1.etappe, bakkeritt torsdag, kan du nå se her. Resultater fra 1.etappe, 700m bakkeritt med stigning på over 20%. Trine mistet kjede midt i bakken og tapte sannsynligvis en pallplass på dette. Anders fikk ikke klaff og endte helt nede på 28plass, men kun 10sekunder opp til lederen i sammendraget. Resultatene kan du se her. Fredag venter en lengre fellesstart for begge med nye sjanser:) Resultater dag 2: En tung dag for ungdommene fra Orkla CK. Trine mistet tidlig tetfeltet og kom langt bak i dag. Kroppen er tung:-(. Anders hadde målsetting om å kjempe om spurtpoeng underveis på dagens 80km lange etappe. Kroppen fungerte derimot ikke, og han måtte slippe tetfeltet siste 8km. Sammenlagtplasseringene for begge er nå "ødelagt" slik at målet de siste dagene blir å få til gode enkeltetapper.

Sykkelener`n lørdag 7.august. Ett tosifret antall ryttere fra Orkla CK stilte på lørdagens 70km lange terrengritt og det er veldig bra :-). Gode resultater oppnådde alle sammen. Resultater klassene opp til og med 44år kan du se her. Resultater klassene over 45år kan du se her. Noen bilder fra rittet kan du se her.

Søndag 8.august: er Olaf Moksnes minneritt, temporitt, og Stjørdalsdagene GP, gateritt avlyst. Info om dette kan de se på arrangørens hjemmeside her.