Klubben » Nyheter » Treningsleir

Treningsleir

31.03.2010

Orklasyklister på treningsleir i Spania og på Kanariøyene.

Vi oppfordrer medlemmer som er på treningsleir eller andre spennende utflukter om å sende inn informasjon/bilder slik at andre også får ta del i dette:-)

Har fått reisebrev fra Spania der familien Oddli befinner seg. Det meldes om gode treningsforhold med temperaturer mellom 17-25grader. Fint terreng der man kan velge om man ønsker å sykle flatt eller bestige høye fjell. Noen bilder legges daglig ut her. Korte dagsrapporter:  Fredag 26.mars syklet guttene 4,5time over to fjell på 1000m. Gutta syklet sammenhengende 25km oppover. Lørdag 27.mars syklet gutta + Trine bakkeintervaller opp mot et "fjell" i strålende vær:-).Ny langtur søndag 28.mars der gutta holdt ut i nesten 4,5time. Onsdag 31.mars en højdare for jentene. De forserte to fjell på over 1000m, tilbakela 100km og holdt på i litt over 5timer, saftige personlige rekorder:-) Tilsammen 50km med motbakker denne dagen. Etter den siste toppen stupte jentene ned over 20km. Tøffe serpentinerutforkjøringer som ga "krampe" i bremsehendene:-) Noen bilder fra turen er lagt ut.

Onsdag 24.mars reiste Kristian Tokle og Borghild Løvset til Kanariøyene for 2 ukers sykkelopphold. Vi har nå mottatt reisebrev fra dem og de har det helt topp. Reisebrevet som også inkluderer bilder kan du lese her.