Klubben » Nyheter » Ritt i helga

Ritt i helga

05.09.2011

Gode resultater første helg i september.

Asker PP for klassene M/K 10-16 år lørdag og søndag. Trine Oddli deltar fra Orkla CK
Bakketempo lørdag formiddag, fellesstart lørdag ettermiddag og gateritt søndag. Arrangørens hjemmeside kan du se her.  Trine ble nr 5 på bakketempo, vant suverent fellestart og ble nr 2 på gateritt og da ble det 2pl.sammenlagt, Vant poengkonkurransen.

Svanesund 3-Dagers (ved Gøteborg) fredag-søndag. Anders Oddli deltar fra Orkla CK.
Bakketempo fredag kveld, gateritt lørdag formiddag, tempo lørdag ettermiddag og lang fellesstart søndag. Startliste bakketempo her. Arrangørens hjemmeside ser du her. Anders ble 18 på akketempoen, 10 på gaterittet, 7 på tempoen (årsbeste og klubbrekord på 20km?), og avsluttet helga med en sterk 3.pl på fellesstarten. 7.plass sammenlagt.

Øyberget Terreng, Melhus. Terrengritt på lørdag. arrangøren Gauldal SK`s hjemmeside ser du her.

Søndag 4.september: Fellestrening, avreise klokka 11.00 fra MX Sport. Se under aktiviteter for løypebeskrivelse.