Klubben » Nyheter » Resultater i helga

Resultater i helga

17.08.2009

Her legges resultater og rapporter fra helgens ritt/treninger.

Fellestreninga Rundt Meldal i dag hadde kun 6 deltakere, derav 4 ungdommer. Fint vær under hele turen gjorde at det ble en flott tur.                  Bula PP, Lørenskog: 1.etappe: Trine, i klassse K13-14 år, syklet inn til 6.plass på tempoen. 3 dansker og 2 norske foran. 6 jenter fra det danske "landslaget." stiller i dette rittet. 2.etappe, gateritt, tok som ventet danskene kommandoen. En dansk jente kom alene til mål. I siste runde skrenset Trine i nest siste sving på grunn av det glatte underlaget og måtte stoppe helt opp. Kom inn til 9.plass, like etter feltet. Noen bilder her. 3.etappe, fellesstart i ei rundløype på 1100m. Dansk dominans, Trine kom inn på 7.plass i dag. Resultater ser du her. Sammenlagt her.

Fjellsykkelrittet, Savalen - Folldal, terrengritt. 1 orklasyklist til start i årets utgave. Per Kristian Greve i klasse M 50-59år. Per Kristian vant sin klasse suverent, og kom til mål med en gruppe på 10-15 mann. Denne gruppen hadde kun 10 ryttere totalt foran seg i mål, meget sterkt:-). Resultater fra rittet ser du her. Noen bilder fra rittet kommer etterhvert her. Noen fra traseen ligger der allerede. Her ligger et bilde før start.

Pilegrimsrittet, terrengritt: Nytt terrengritt av året som ble arrangert på lørdag. Også 1 orklarytter til start her, Borghild Løvset. Endte som nr 2 totalt i kvinneklassen etter en intens duell, men uhell noen km før mål ødela vinnersjansene. Likevel en sterk prestasjon:-). Resultater sortert etter tider ser du her. Resultater klassevis ser du her. Bilder fra rittet ser du her.

Samsjørunden, terrengritt, søndag. Ble arrangert under våte forhold, og det betyr ikke så gode tider som i fjor. 1 deltaker fra Orkla CK her også, Øystein Flønes. Resultater og omtale finner du her.