Klubben » Nyheter » Klubbdag på Stjørdal?

Klubbdag på Stjørdal?

03.08.2009

Orkla CK leier velodromen på Stjørdal lørdag 15.august? Her har du sjansen til å prøve noe spennende.

Er det noen som har lyst til å prøve sykkelvelodromen på Stjørdal? Orkla CK har planer om å leie banen inkludert garderober/toalett  ++  lørdag 15.august. Dette forutsetter bra interesse blant våre medlemmer. Dette er en perfekt anledning til å ta med familien på en sosial happening i regi klubben. Vi møtes på parkeringsplassen på Rema/MX klokka 10.00. Ankomst Stjørdal ca klokka 11.00. Vi entrer banen og "trener"/trimmer en times tid. Deretter tar vi en uhøytidelig test. Så blir det tid for en liten matpause, før vi "trener"/trimmer igjen. Ny uhøytidelig test kommer deretter. Litt trening igjen før en siste test avslutter dagen. Hvis vi får med oss værgudene, kommer dette til å bli en flott dag!Heimreise mellom klokka 15-17, væravhengig. Er du interessert? Send en mail til: srunod@online.no.  Frist mandag 9.august innen klokka 21.00. Det sosiale står i høysete denne dagen i tillegg til en ny og spennende opplevelse å sykle på velodrom. Mer info kommer etterhvert, hvis påmeldingen er god. PS! Du trenger ikke spesiell sykkel. Din vanlige racer holder lenge...