Klubben » Nyheter » Glimrende treningsforhold

Glimrende treningsforhold

02.10.2010

Flere fellestreninger framover. Klubb og løyperekorder per oktober 2010 er oppdatert.

Det meldes flott vær den neste uken også- Det betyr flere fellestreninger i supert høstvær. Men, vi starter litt tidligere på grunn av høstværet:                                                                       Mandag 4.oktober er det rolig tur inn til Børsa. Avreise MX Sport klokka 17.30.Retur ca18.53:-)

Onsdag 6.oktober tester vi milformen igjen, 10km tempo. Første start Solhus ca kl.18.00. Avreise MX Sport 17.30. Er det lite vind blir det raske tider denne gangen også:-) Åpent for alle som har lyt til å teste seg, uansett klubb.

Lørdag 9.oktober er det KLUBBMESTERSKAP terreng. Oppfordrer ALLE til å stille opp. Første start klokka 14.00 i Ulvåsen. Still opp på en flott klubbdag i supert høstvær.

Søndag 10.oktober. Avreise MX Sport klokka 11.00. Rolig tur opp på toppen av Klinglien. Liten rast på toppen før hjemturen.

Oppdaterte rekorder Orkla Cykleklubb: Klubbrekorder,  løyperekorder kvinnerløyperekorder menn.