Klubben » Nyheter » Barneritt

Barneritt

02.06.2012

Orkdalsbanken Grand Prix Barneritt ble en stor suksess.

Hele 36 barn i alderen 2 - 10 år stilte til start i historiens første utgave av Orkdalsbanken Grand Prix Barneritt. Etter at turrytterne i Hemnerunden hadde startet arrangerte Orkla Cykleklubb barneritt for barn. Start/mål på samme plass som turrittet. Løypa gikk etter orkdalsvegen med vendepunkt. Lengden på løypa var ca 900 meter. Løypa var stengt for trafikk og begge kjørebanene ble brukt flittig. Alle barna fikk startnummer og en sykkel T-skjorte (sponset av Orkdal Sparebank) som ble brukt under rittet. En fantastisk innsats fra alle barna gjorde dette til en flott seanse. Til stor jubel fra tilskuerne trødde barna gjennom løypa med stor iver. Kanskje dukker det opp en framtidig proffsyklist blant disse barna om noen år......
Dette Barnerittet vil helst sikkert arrangeres neste år også.
Deltakerlista kan du se her.