Klubben » Nyheter » Aktiviteter denne uka

Aktiviteter denne uka

11.09.2009

Terrengtrening, klubbmesterskap fellesstart Hemne SK, landeveistrening, Victoria Terreng og Grenland PP.

Still opp på onsdagens terrengtrening. Dagens løype blir i området lysløypa i Ulvåsen. Avreise MX Sport klokka 18.00. Farten tilpasses nivået, så kom igjen å delta.

Klubbmesterskap fellesstart landevei i Hemne. 41km fellesstart som starter klokka 18.00. Start/mål ved Hemnehallen. Resultater kommer her.

Torsdag er det rolig landeveistrening. Avreise 18.00 fra MX Sport.

Lørdag er det Victoria Terreng, med start/mål ved lysløypa oppi Lyngstua i Børsa. Dette rittet er for alle klasser fra 10 år og oppover til de eldste veteranene. Startlister ser du her. Flere orklaryttere til start, deriblant to rekrutter under 10 år, supert. Resultater kommer etterhvert her.

Lørdag/søndag er det Grenland Petit Prix i Skien. Tempo lørdag formiddag, gateritt lørdag ettermiddag og lengre fellesstart søndag. Fra Orkla CK deltar Trine og Anders. Innbydelse/Program kan du se her. Startlister tempo ser du her. Resultater kommer etterhvert her.