Klubben » Nyheter » OAKLEY i julegave?

OAKLEY i julegave?

29.11.2011

Gi en av dine Orkla CK`s egen OAKLEY brille til julegave. Husk fristen før jul.

Bestiller vi senest 1.desember, får vi levert brillene til jul. Benytt sjansen nå. Det ryktes at mange er i bestillingsmodus:-)

Dette er en unik mulighet til å skaffe seg en egen designet klubb-brille for Orkla Cykleklubb. Klubbfarger og navnet "gravert" på glasset, gjør dette til en unik julegave til din kjære, hann eller hunn, eller noen andre du har lyst til å overraske til jul.
OAKLEY brillene kan leveres i 4 modeller: OAKLEY Jawbone, OAKLEY Radar, OAKLEY flakjacket og OAKLEY M-frame.

Kolbein i Z-Optikk har designet dette for oss og ønsker å gi oss en meget god pris også. Prototyper på disse brillene står utstilt på Z-Optikk på OTI senteret. Ta deg en tur, se, prøv dem og bestill deg en unik julegave til en GOD PRIS.

Bilder av brillene kan du se her  (ligger under album også)

Bestiller DU innen 1.desember skal brillene være sikret før jul :-)

PS! OAKLEY leverer en merkevare som absolutt er verd sin pris. Bedre komfort og behagelig brille å ha på skal du lete lenge etter. Når i tillegg brillene er suverene på funksjonalitet, er dette det eneste perfekte merket :-)