Klubben » Nyheter » NM tempo/UM felles

NM tempo/UM felles

24.06.2010

Orklarytterne + funksjonærene gjorde en glimrende jobb under dagens øvelser i NM-uka.

UM Fellesstart: Anders ble i dag nr 6 av ca 60startende) på 88km fellesstart på Korsvegen. 4 runder i en krevende løype. 4 ryttere kom seg løs fra feltet slik at feltet spurtet om 5.plass. Meget godt syklet i dag også:-) Resultater fra dagens fellesstart ser du her. Syklingens verden har lagt ut bilder som du kan se her. Noen få bilder kan du se her.

NM Tempo: Borghild Løvset ble nr 10 på dagens 30km tempo i klasse K-senior. Avstandene framover var ikke avskrekkende, kun 56sekund opp til pallen. 12sekunder opp til 7 plassen. Borghild slo også alle "proffene" i Team HITEC Products:-) Det er imponerende av en NM debutant. Lørdag er det fellesstart på Sverresborg. Resultater kan du se her. Jan Erlend Andersen i klasse M senior syklet på ny pers med 1.10,41 på 50km. Dette ga en imponerende 42 plass. Denne tiden er også ny klubbrekord:-). Vinner ble ikke ukjente Edvald Boasson Hagen med tiden 1.03,51 Resultater fra dagens NM Tempo ser du her.

NM arrangementet: Orkla CK har fått mye skryt for sin jobb med organiseringen av vaktmannskapene. Ingen glipper og vi ble fortalt at vi hadde en myndig og meget profesjonell arrangørstab som stilte opp.-) I tillegg stilte Orkla CK opp med de beste "blomsterpikene" som finnes:-)  TUSEN TAKK ALLE SAMMEN. Dere ALLE er sterkt delaktige til at Orkla CK får denne positive omtalen:-)