Klubben » Nyheter » NM tempo på Orkanger

NM tempo på Orkanger

23.04.2010

NM tempo junior og senior får start/mål på Orkanger torsdag 24.juni 2010.

NM arrangøren har snudd løypa da de mener start/målområdet er mye bedre på Orkanger. Start/Mål blir rett utenfor 3T/Overaae, og løypa går innover "gammelveien". Kvinner junior sykler 10km, Menn junior sykler 20km, Kvinner senior sykler 30km og Menn senior sykler 50km. Starten blir ca klokka 11.00 og seniorene gjør unna sin tempo mellom klokka 16-18. Kanskje kommer NRK og og vil da prøeve å få til 1 times direktesending fra slutten på temporittet til seniorene (kl.17-18). Dette blir en unik mulighet til å se de beste norske syklistene i Norge (de som stiller opp ihvertfall). Vi nevner Thor Hushovd, Kurt Asle Arvesen, Edvald Boassson Hagen, Frederik Wilmann med flere.

Orkla CK blir forespurt om å stille med vaktmannskap som tidligere, men vi trengs tidligere på dagen nå. Derfor vil vi ha ny tilbakemelding på at nettopp DU vil være med denne dagen å få oppleve dette på nært hold. Send en mail til Stig Rune (srunod@online.no)fort og meld deg. Dette blir kjempe PR for Orkla Cykleklubb, og vi håper klubben kan stille med mange:-) Kan du bare formiddag eller ettermiddag, gi beskjed om dette også:-)

Arrangøren ønsker også 1.person som kan ta seg av logistikken i målområdet. Sørge for at ryttere e rpå riktig plass, biltrafikken rikitg organisert, kontakt med naboer (benytte parkeringer osv). Generelt det å organisere målområdet. Har DU lyst? Send en mail fort til Stig Rune, Dette er spennende:-)