Klubben » Nyheter » Klubbspinning ikveld, fredag

Klubbspinning ikveld, fredag

05.02.2010

Fortsatt god trøkk på klubbspinningen, 27 stk denne gangen:-)

Klubbspinningen er tydeligvis populært tiltak for klubbens medlemmer. Vi har vært heldig at ikke alle har møtt på samme kveld også, for da hadde vi fylt salen med over 50stk (ca 40stk til disposisjon). Da så mange deltar på disse timene vil spinningen fortsette hver fredag framover også, med start klokka 18.15. Men, husk for sikkerhets skyld. Ta med deg en "billett" i resepsjonen når du kommer så du er sikret plass på timen:-). Noen bilder fra kveldens økt kommer etterhvert her.

Minner også om at det snart blir sendt ut informasjon om lisenser. Du kan allerede nå begynne å finne ut om du skal ha helårslisens, eller om du klarer deg med engangslisens. Bestiller du engangslisens, løser du dette til arrangøren på de rittene du skal delta i. Men, skal du ha helsårslisens, må det meldes inn via klubben først (kun klubb som kan fikse dette for deg...). Priser helårslisenser for 2010 blir ca kr 600,-. Engangslisense koster fra kr 100 og opp til kr 2-300. Det betyr at det "lønner" seg å løse helårs. Du er i tillegg  forsikret under trening også da:-)