Klubben » Nyheter » Klubbmesterskap tempo

Klubbmesterskap tempo

31.08.2010

Klubbmesterskap 10km tempo, arrangeres TIRSDAG 7.september. Andre må bare stille også:-)

Første start blir ca klokka 19.00. Påmelding ved start innen ca klokka 18.40, 30sekunders startintervall. Det er meldt glimrende sykkelforhold, med 18-20grader og lite vind. Kan ikke få det bedre, og her står mange rekorder for fall:-)

Ønsker også ryttere fra andre klubber velkommen til å delta. Løypa er uhyre rask, så her er det store sjanser til å "perse". Løyperekorden, satt for 2 år siden, lyder på sterke 12.44. Gjør oppmerskom på at det er liten parkering ved start.  OG. du som ikke stiller, hjelp oss å arrangere. Vi må ha 2-3 i målområdet, 2 på vendemål. Håper dette ordner seg:-)

Minner også om Geitastrandtempoen torsdag kveld, med første start klokka 18.30, valgfri distanse, 10km eller 20km. Start ved innkjørsel til Gjølme. Trenger også 2-3 personer her.Vær snill og meld din tjeneste:-)