Klubben » Nyheter » Klubbmesterskap TEMPO

Klubbmesterskap TEMPO

18.09.2011

Lørdag 24.september klokka 16.30 er det klubbmesterskap tempo. Ikke medlemmer kan også stille.

Ønsker alle ryttere velkommen til årets klubbmesterskap tempo over 10km. Start/mål blir ved Solhus (300m sør for Forve bru, Fannrem). Ryttere utenfor klubben ønskes også velkommen. Vi måler løypa nøyaktig slik at personlige rekorder blir riktige.

Påmelding innen klokka 16.00 ved start/mål, eller på mail srunod@online.no i løpet av fredagen. Vi ønsker at ryttere utenfor klubben melder seg på e-post på forhånd slik at vi har litt oversikt.
Løypa er rask, så her kan det bli mange personlige rekorder :-) Første start ca klokka 16.30.

Dette er uhøytidelig og sosialt så still opp. Det er lov å ta med noe godt å bite i også:-)
Skal du IKKE sykle, regner vi selvfølgelig at du stiller som funksjonær. Meld deg på e-posten ovenfor i god tid.