Klubben » Nyheter » Klubbaktiviteter

Klubbaktiviteter

04.11.2010

Klubbspinning 3T Orkanger og sosialt samvær på BOAO fredag 12.november :-)

Klubbspinning: Det har vært en del spørsmål om klubbspinning. Den starter nå fredag 12.november. Deretter blir det fredager framover, 19.november, 3.desember, 10.desember og siste gang før jul fredag 17.desember. Følg med på denne siden, forandringer kan komme. Legg merke til at fredag 26.november er det IKKE spinning. Ved dårlig oppmøte blir tilbudet tatt bort. Denne timen er åpen for klubbens medlemmer. Salen blir tilgjengelig klokka 17.50, og timen vår starter klokka 18.00. Da spinner vi ca 60minutter. Ønsker du å bli sliten, blir du det...... Husk å ta med eg godt humør og innsatsvilje, ekstra håndkle til å ha på sykkelen under timen, da vi svetter. Selvfølgelig kan vi dusje etterpå. Meld deg i resepsjonen når du kommer for å få billett. Da er du sikret plass på timen:-)

PS! Dette tilbudet er GRATIS for klubbens medlemmer:-)

Sosialt samvær:   Tradisjonen med sosialt samvær på senhøsten opprettholdes. Fredag 12.november (etter klubbspinningen) samles medlemmer med eventuelt følge på BOAO til klokka 20.00. Der spiser vi et godt måltid med tilhørende god drikke. I år bestiller vi maten når vi kommer. For at vi skal reservere bord må vi vite hvor mange som kommer. Meld fra til Stig Rune at du med følge kommer, på mail: srunod@online.no innen onsdag 10.november klokka 21.00  Dette blir trivelig, still opp:-)