Klubben » Nyheter » Fellestreninger i høst

Fellestreninger i høst

16.08.2011

Vi terminfester fellestreninger framover. Møt opp folkens.

Fellestreninger landevei:
Mandager: avreise klokka 18.00 fra MX Sport. Rolig tur der målet er å få med flest mulig. Distanse ca 35 - 50km. Passer for alle som har lyst til å sykle og de som sykler en del.
Torsdager: Avreise MX Sport klokka 18.00. Disse turene har lengde på 40-60km. Rolig tempo med noen fartsøkninger innimellom. Passer for de som har syklet litt fra før.
Søndager: Avreise MX Sport kl.11.00. Turer som kan gå litt lengre, alt fra 50-100km (2-4timer). Rolig tempo med noen økninger. Passe for de som har noen mil på baken.

Fellestreninger Terreng:
Onsdager: Avreise MX Sport klokka 18.00. Turer som passer alle, uansett nivå. Varierende lengde, men ca 20-40km (1-1,5time).

Treningsritt:
I tillegg skal vi få til noen treningsritt, ihvertfall på landeveien. Kvålemila står først for tur. Vi avventer og finner en dag når forholdene er perfekte. Denne løypa vil også bli brukt under Klubbmesterskapet, så det lønner seg å teste først. Trillemesterskap står også for tur om ikke så lenge. Følg med på hjemmesiden.