Klubben » Nyheter » Bestilling av lisenser 2009

Bestilling av lisenser 2009

10.02.2009

Har du tenkt å løse lisens sesongen 2009?

Dette må gjøres gjennom klubben på følgende måte: Du sender en mail til: srunod@online.no, og gir beskjed hvilken lisens du ønsker. Klubben registrerer deg som lisenstaker og du får etterhvert en mail fra Norges Cykleforbund med opplysninger om hva du skal betale og til hvilket kontonummer + KID nr(som oppgis når du skal betale). Forsikringen gjelder til februar 2010.

Er du usikker på om du skal ha lisens eller hvilken lisentype du skal ha? Ta en titt  her og sjekk hva som passer best for deg. Har du spørsmål, send en mail. Vi anbefaler alle som sykler en del om å løse årslisens. Da er du forsikret under trening.

Har du IKKE hatt lisens tidligere, må du oppgi personalia, fullt navn, adresse, osv.