Klubben » Nyheter » Åpent tempomesterskap

Åpent tempomesterskap

06.09.2013

Thamshavn BIL arrangerer 10km tempo onsdag 11.september.

Thamshavn ønsker mange deltakere til sitt åpne tempomesterskap onsdag 11.september. Det meldes glimrende vær og lite vind = rekordforhold.

Konkurransen blir 10 km tempo (enkeltstart). Starten går ved Torshus Folkehøyskole, med vending etter 5 km i busslomma på By.
Første start vil være klokka 18:30, og påmelding gjøres ved startområdet senest 18:15, eller via mail til meg. Første påmeldte får best startnummer.

Premiering til alle deltagere, og gavekort på 500,- hos G-Sport OTI tildeles raskeste syklist.

Løypa er helt flat, og rekordforhold utloves. Mao ligger alt til rette for å sette en god tid uansett treningsbakgrunn. Alle som har en sykkel bør stille for å måle krefter med kollegaer.

Undertegnede stiller som tidtaker og starter, og jeg trenger to mann til, for å regulere trafikk på vendemål. Ta kontakt om du ikke kan sykle, men ønsker å hjelpe til.

Vel møtt!
Jan Erlend

PS! Hvis Orkla CK kan stille med noen funksjonærer som ikke har planer om å delta, så kan Jan Erlend få delta også:-) Så, derfor: Fikk du ikke hjulpet til under klubbmesterskapet til Orkla CK, har du sjansen denne gangen. Meld deg til: jan-erlend.andersen@elkem.no