Klubben » Nyheter » Aktiviteter denne uka

Aktiviteter denne uka

16.09.2009

Terrengtrening onsdag, Småtempoer landevei torsdag, kort "langtur" søndag!

Terrengtrening onsdag. Avreise MX Sport 18.00. Løypa går en tur til Ustjåren og videre ned og rundt omkring elva. Deler av klubbmesterskap løypa terreng vil også kjøres.

Småtempoer landevei torsdag, Avreise MX Sport 18.00. Første start Rove klokka 18.30. Påmelding innen 18.20 ved start. 2,5km først, deretter 5km med vendemål. Til slutt 2,5 km igjen, tilsammen 10km. Oppfordrer mange til å stille på sesongens siste småtempoer, også ryttere fra andre klubber er velkomne:-) Håper det kommer noen funksjonærer også, vi er avhengig avd det!

Lørdag, Midt-Norsk Bane, Stjørdal: Kun 500m 2 ganger for de yngste, 500m og 2000m for de mellomste, 1000m og 3000m for de eldste.

Søndag, kort langtur. Turen i dag blir på ca 2 timer. Rolig hele turen da det er klubbmesterskap tempo i morgen, mandag. Avreise MX Sport klokka 11.00. Løypa blir oppover Lien-Vormstad-ned Blåsmo, Fannrem over Knyken og ned Skjenalddalen. Fellestreningen ender der , men ønsker noen lengre tur er det mulighet for det. Men, husk, spar krefter til i morgen.