Klubben » Nyheter » Aktive orklamedlemmer

Aktive orklamedlemmer

24.07.2013

Juli er feriemåned, men Orkla CK er representert rundt omkring da også.

Orkla CK viser seg fram med deltagelse rundt omkring i landet, også i ferietiden.
23-28.juni ble Merida terrengsykkelskole arrangert på Skeikampen. Der var Orkla CK representert med 14 åringen Martin Syrstad. Rapportene sier at dette var en meget innholdsrik og morsom uke der man lærte utrolig mye. Info om skolen kan du se her. Egen facebookside har også arrangementet.
Jotunheimen Rundt (landevei) ble arrangert andre helga i juli.
Smøla Rundt (landevei) gikk av stabelen lørdag 14.juli.
Molde Challenge (terreng) ble arrangert 14-15.juli.
Viking Tour (landevei) arrangeres 20-26.juli. Dette er et stort etapperitt i formatet turritt. Men, det kjøres med ledertrøye ++. Etappene strekker seg i området, Lom, Lærdal, Beitostølen, Sognefjellet, Valdresflya++. Etappene er på 100-150km og passerer 2000 høydemeter hver dag. Orkla CK representert med Jonny Kristiansen. Rittets hjemmeside kan du se her.
NM Master (Veteran NM, 30år og oppover) arrangeres i Sandefjord 25 (tempo) og 28.juli (felles). Dagene i mellom arrangeres Sandefjord GP 26.juli (gateritt med våre proffer og mange flere gode syklister på startstreken) og terrengturritt 27.juli. NM Master har egen hjemmeside som du kan se her. Jan Erlend Andersen representerer Orkla CK på tempo og felles i klasse M30-39. Han skal forsvare sølvmedaljen fra i fjor. Geir Mardahl stiler på fellesstarten i klasse M50-54.
Startliste NM Master tempo torsdag 25.juli ser du her. Legg merke til at Jan Erlend starter helt sist, og det på grunn av seeding:-)
Startliste NM Master felles søndag 28.juli ser du her.