Klubben » Nyheter » Hemnerunden 2010

Hemnerunden 2010

06.06.2010

Årets Hemnerunde ble en suksess. Beste dame og herre fra Orkla CK:-)

Syklingens verden har også resultatene nå. Beste dametid, Borghild Løvset Orkla CK, med tiden 3.13,36. I herreklassen En gruppe kom en gruppe på 10 ryttere samlet, og fikk beste tid på 3.08,05. Eneste Orklarytter i denne pulja var Anders Oddli. I gruppe 1 startet 81stk, og allerede opp Hemnevegen og videre opp til Hemnekjølen delte gruppa seg i flere deler. En tetpulje på ca 25 mann ble etterhvert etablert, og denne gruppa holdt seg samlet til stigningene opp til Våvatnet der det ble deling igjen. Orkla CK høyt oppe i flere klasser. Det ble seier for Borghild Løvset i kvinneklassen og Anders Oddli beste tid i herreklassen, i tillegg fikk Orkla CK flere andreplasser, veldig bra innsats:-)  Nesten 150 ryttere stilte til start. Rytterne fikk duskregn over Hemnekjølen og inn til Kyrksæterøra. Derfra innover ble det bedre vær. Men, vi mangler sommertemperaturen ennå:-) Ingen uhell, bare fornøyde ryttere i årets utgave av Hemnerunden :-) Resultater fra dagens Hemnerunde kan du se her. Finner du feil på lista, ta konbtsak med Stig Rune: "srunodkrøllalfaonline.no". Noen bilder kommer etterhvert her. Takk til alle funksjonærer som gjorde at dette ble et prikkfritt arrangement. Spesiell takk til Solveig for god sjokoladekake:-) Orkla Cykleklubb og Hemne Sykkelklubb kan være fornøyde med dagens arrangement:-)